Szkolenia dla kadry kierowniczej oraz pracowników zarządzających zespołami
Doskonalenie kompetencji komunikowania się. Budowanie relacji interpersonalnych
- Konstrukcja systemu komunikacji w organizacji i przepływu informacji.
- Diagnoza stylu komunikacji pracownika.
- Metody i techniki doskonalenia kompetencji interpersonalnych – parafraza i aktywne słuchanie.
Czas trwania szkolenia: 6 godzin.
Tworzenie i motywowanie zespołów
- Zespół a grupa.
- Cykl życia zespołu.
- Tworzenie zespołu-dobór pracowników.
- Zarządzanie zespołem.
- Metody i narzędzia.
- Ocena efektywności pracy zespołu.
Czas trwania szkolenia: 6 godzin.
Zarządzanie efektywnością pracy pracowników
- Konstrukcja systemu zarządzania efektywnością pracy pracownika.
- Determinanty efektywności pracy pracownika.
- Kryteria oceny efektywności pracowniczej.
- Proces zarządzania efektywnością pracy pracowników.
Czas trwania szkolenia: 6 godzin.
Motywowanie pracowników
- Pojęcie i znaczenie motywowania pracowników.
- Finansowe i pozafinansowe narzędzia motywacji pracowniczej.
- Diagnoza potrzeb pracowników.
- Dopasowanie narzędzi motywacji do zatrudnionych pracowników.
Czas trwania szkolenia: 6 godzin.