Szkolenia dla kadry kierowniczej

SZKOLENIA DLA KADRY KIEROWNICZEJ ORAZ DLA PRACOWNIKÓW ZARZĄDZAJĄCYCH ZESPOŁAMI

Doskonalenie kompetencji komunikowania się. Budowanie relacji interpersonalnych.

  • Konstrukcja systemu komunikacji w organizacji i przepływu informacji.
  • Diagnoza stylu komunikacji pracownika.
  • Metody i techniki doskonalenia kompetencji interpersonalnych – parafraza i aktywne słuchanie.

Czas trwania szkolenia: 6 godzin.

Tworzenie i motywowanie zespołów.

  • Zespół a grupa.
  • Cykl życia zespołu.
  • Tworzenie zespołu-dobór pracowników.
  • Zarządzanie zespołem.
  • Metody i narzędzia.
  • Ocena efektywności pracy zespołu.

Czas trwania szkolenia: 6 godzin.

Zarządzanie efektywnością pracy pracowników.

  • Konstrukcja systemu zarządzania efektywnością pracy pracownika.
  • Determinanty efektywności pracy pracownika.
  • Kryteria oceny efektywności pracowniczej.
  • Proces zarządzania efektywnością pracy pracowników.

Czas trwania szkolenia: 6 godzin.

Motywowanie pracowników.

  • Pojęcie i znaczenie motywowania pracowników.
  • Finansowe i pozafinansowe narzędzia motywacji pracowniczej.
  • Diagnoza potrzeb pracowników.
  • Dopasowanie narzędzi motywacji do zatrudnionych pracowników.

Czas trwania szkolenia: 6 godzin.